x

Mailinglist aanmelden

U bent aangemeld voor de nieuwsbrief

* is verplicht

Verslag golfweekend Barcelona Tourwinnaar 2015

Maart 2016, verslag van Rudi dui Plessis

Het is zo ver. We zijn net door de taxi opgehaald en onderweg naar Schiphol.
2,5 uur vliegen en wij zijn er.
Barcelona here we come!

The eagle has landed. Snel de golftas ophalen en een auto huren. Het was ongeveer 30 min rijden naar het hotel. De eerste indruk van de hotel is erg positief.
Even opfrissen en dan de baan op met Stuart.

De eerste paar holes was even wennen. Wat een prachtige en uitdagende golfbaan. De baan bestaat uit veel grote bunkers, razend snelle greens, bomen, water, maar ook steile hellingen en afdalingen.
Stuart heeft mij goede course management advies gegeven. Dit heeft mij erg veel geholpen.
De eerste ronde zit er op en nu tijd om de verjaardag van Stuart te vieren met een paar ijs koude biertjes.
Die avond hebben we de golf groep van de golf clinic ontmoet. Het was een golf vakantie geregeld door Golfschool fairway. Super gezellige avond gehad en lekker gegeten.

Dag 2
Ik was al vroeg wakker. Meteen de gordijnen open gedaan. Een beetje bewolkt maar prima weer om te golfen. Ik heb er weer zin in.
Deze keer ging mijn vrouw mee. Mijn eigen caddie. Die dag had ik ook mijn beste ronde gespeeld met 84 slagen, een birdie en een eagle op hole 7 (par5 ). Ik was erg onder de indruk met mijn uitslag.
Wij zijn de middag naar Mosserat gegaan. Een prachtig klooster in een heel bijzonder landschap. Een echte aanrader!

Dag 3
Mooiste dag zo ver, geen wolk te zien. Vandaag ging prima 89 slagen met vijf 3 puts. Weer eens door de lastige greens.
Wij zijn de middag naar Barcelona gereden om de stad te verkennen. Wat een prachtige stad met veel lekkere eet tentjes.

Dag 4
Die dag begon met lichte regen. Ik heb besloten om maar 9 holes te lopen. Daarna zijn wij weer richting de stad gereden om even wat te eten en wat sightseeing te doen.

Dag 5
Het is alweer de laatste dag. Ik stond al om 7:30 klaar om weer te spelen. Even nog negen holes lopen. De vakantie zit er weer op. Wat zijn die dagen snel gegaan zeg!
Onze koffers zijn gepakt en klaar om weer naar huis te gaan. Wat een mooi ervaring. Mijn vrouw vond het ook fantastisch en wil snel weer terug komen. Een echte aanrader voor elke golf liefhebber.